Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 45551 z dnia 04.09.2006 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Koszęcin: termomodernizacja Domu Kultury w Koszęcinie
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Koszęcinie, do kontaktów: Leon Janisz, ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 034 3576100 w. 120, fax 034 3576108, e-mail: koszecin@koszecin.pl.
www.koszecin.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja Domu Kultury w Koszęcinie.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 42-286 Koszęcin, ul. Sobiskiego 11A.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja Domu Kultury w Koszęcinie
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.26.25.21, 45.31.11.00, 45.42.11.00, 45.26.12.10.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów budynku.
2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
3. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w kwocie 10.000,00 PLN
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy pzp.
Poręczenia lub gwarancje wnoszone jako wadium musza być ważne minimum przez okres związania oferta i dotyczyć przedmiotowego zamówienia.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Koszęcin tj. BS Koszęcin nr konta 84 8288 0004 2000 0000 0013 0010 lub w kasie Urzędu Gminy w Koszęcinie. Potwierdzenie przelewu lub wpłaty / oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważniona do podpisywania oferty / należy dołączyć do oferty.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Koszęcinie w formie oryginału. Kserokopię złożonego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zawierającą potwierdzenie przyjęcia w depozyt oryginału dokumentu przez Kasę Urzędu / należy dołączyć do oferty /.
Godziny otwarcia Kasy - w godzinach pracy Urzędu Gminy
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 i 2 Ustawy pzp.
2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia,
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wszystkie warunki
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzająco odpowiednio, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. Kosztorys ofertowy opracowany metoda kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych / Dz. U. Nr 80, poz. 867/,
4. Kserokopia dowodu wpłaty wadium,
5. Wykaz imienny osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności / wymagane jest dysponowaniem osobami rkierownik budowy z uprawnieniemi konstrukcyjno - budowlanymi + zaświadczenie, osoba z uprawnieniami instalacyjnymi obejmujące instalacje co. + zaświadczenie oraz pracowników w specjalności murarz tynkarz, dekarz, instalator co. / - dołączyć kserokopię uprawnień dla kierowników poszczególnych branż wraz z kserokopia zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnego na dzień składania ofert,
6. Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszecin.bazagmin.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 11:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Koszęcin, ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, pokój nr 16.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.