Komunikaty

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KOSZĘCIN O KONSULTACJI PROJEKTU UCHWAŁY RADY GMINY W KOSZĘCINIE

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KOSZĘCIN O KONSULTACJI PROJEKTU UCHWAŁY RADY GMINY W KOSZĘCINIE

 

  1. Przedmiot konsultacji

Na podstawie Zarządzenia Nr 115/2012 z dnia 15 października 2012 r. Wójt Gminy Koszęcin zaprasza organizacje pozarządowe prowadzące  działalność na terenie  Gminy Koszęcin do konsultacji projektu uchwały Rady Gminy Koszęcin w sprawie :

Programu współpracy Gminy Koszęcin z organizacjami pozarządowymi w roku 2013.

      2. Termin konsultacji :

Dzień rozpoczęcia konsultacji : 16 października 2012 r.

Dzień zakończenia konsultacji: 23 października 2012 r.

      3. Forma konsultacji:

Projekt uchwały dostępny jest w Urzędzie Gminy w Koszęcinie (p. Nr 19) , w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie  internetowej Urzędu Gminy www.koszecin.pl oraz www.bip.koszecin.pl

 

Wszelkie uwagi i opinie do projektu uchwały można  zgłaszać za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: koszecin@koszecin.pl  lub ahypa@koszecin.pl 

 

Planowana sesja Rady Gminy, na której przedłożony zostanie projekt uchwały   w sprawie Programu  współpracy Gminy Koszęcin z organizacjami pozarządowymi  w roku 2013 odbędzie się w dniu 24 października 2012 r.

 

                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                mgr inż. Grzegorz Ziaja

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 października 2012 14:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aniela Hypa
Ilość wyświetleń: 1108
16 października 2012 14:22 (Aniela Hypa) - Zmiana danych dokumentu.
16 października 2012 14:21 (Aniela Hypa) - Zmiana danych dokumentu.
16 października 2012 14:19 (Aniela Hypa) - Dodanie załącznika [uchwala__program_wspolpracy_gminy_koszecin_z_organizacjami_pozarzadow ymi_w_roku_2013_r.doc] do dokumentu.